.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بهداشت : روند صعودی ابتلا به آنفولانزا در کشور
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و کاهش رعایت مواد بهداشتی ابتلا به بیماری آنفولانزا در کشور روند صعودی دارد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به قم  در گفت‌وگو با خبرنگاران  گفت: در روز‌های گذشته ابتلا و سرایت بیماری کرونا روند کاهشی پیدا کرده و به دنبال آن رعایت شیوه نامه‌ها به خصوص استفاده از ماسک نیز در بین مردم کاهش یافته است.

 

او افزود: کاهش استفاده از ماسک در بین مردم باعث شده است تا روند ابتلا به بیماری آنفولانزا افزایش یابد.

 

دکتر عین‌اللهی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته روند ابتلا به بیماری آنفولانزا در فصل سرما کاهش داشته است، افزود: در زمان شیوع کرونا همه مردم از ماسک استفاده می‌کردند و همین موضوع مانع از شیوع و گسترش آنفولانزا در ۲ سال گذشته شده بود.

 

وزیر بهداشت در خصوص تامین واکسن آنفولانزا نیز افزود: در این زمینه مشکلی از نظر تامین واکسن آنفلوانزا وجود ندارد و مردم می‌تواننند با مراجعه به داروخانه‌ها واکسن را تهیه کنند.

 

دکتر عین اللهی با تاکید بر ضرورت تزریق واکسن در بین افراد مسن، بیماران قلبی و دیابتی، گفت: این روز‌ها زمان مناسبی برای تزریق واکسن است و مردم تا ۲ هفته آینده می‌توانند برای پیشگیری از بیماری آنفولانزا واکسن را تهیه و تزریق کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.